Friday, May 29, 2009

29. mai



Oleme tagasi Darwinis. Aborigeenidega on hüvasti jäetud ja nende olemine ja kultuur mälu kuhugile soppi visatud. See oli ikka veider koht, nii teistmoodi kuid mitte niipalju kui alguses ette kujutasin.
Avastasin, et siin maksu tagasi saamine on pikk ja keeruline paberite tagaotsimine ja täitmine. Pidin Jenolani helistama ja nad püüavad mulle vajalikud paberid esmaspäevaks ära saata. Siit saan ka vist Esmaspäeval veel infot, mis mul maksutagastuse jaoks tarvis. On palju lihtsam, kui kohe töölt lahkudes omale kõik vajalikud paberid tööandja käest küsid. Eks ikka kogemused õpetavad. Järgmine kord juba tean, mis ja kuidas teha. Nüüd on ees nädalavahetus, mis tuleb kuidagi sisustada ning esmapäeval asjad korda ning siis tuld.
Eile õhtul käisime vaatamas kino – „Night at the Museum 2“ Ning mis mulle kõige rohkem meeldis oli Esimene Naine, kes lendas üle Atlandi ookeani. Tema seiklusrikas olemine ja veel suurem tahtmine sellest osa saada. Minu lemmik naine, kui filmitegelane, päriselus ma ei tea.

0 comments: