Monday, October 6, 2008

Veel on aega

Tänasest veel 9 päeva ja siis ma lähen.


Kõik on peaaegu valmis. Veidike raha on vähe, aga kes sellest ikka puudust tunneb.
Piletid on juba kolm nädalat valmis, viisa samamoodi.
Eile käisin Kodus, tuhnisin kõik kapid ja asjad läbi, et leida midagi, mis võiks kaasa tarida. Mõned riided leidsin, nüüd pean veel pakkima, proovin, kas kõik ilusati kotti mahub. Pesa väitis, et Eesti šokolaadi peaks kaasa ostma, seda ma tegin. Ema soovitas mõne kangema kaasa võtta, et sealsete bakteritega probleeme ei tekiks. Selle pean veel mõni päev ostma.
Miskipärast on tunne nagu midagi oleks lõpetamata või midagi nii teistmoodi, ma ei suuda seda isegi kirjeldada - ehk ei peagi.
Olen isegi otsinud juba üürikortereid ning inimesi, kes tahaksid enda juurde rohkem inimesi.

Pesa jõudis eila kohale. rääkis midagi Et Hiinlastega võib midagi pahasti minna, aga neile tuleb pinda käia. Eks ma püüan.

Veel 9 päeva.

0 comments: