Monday, December 29, 2008

Köök (28. detsember)

Jõulud. Need omavad siin vist hoopis teistsugust tähendust. Siin ei ole külm, ei ole lund. Inimesed ei ole sõbralikumad. (Ehhki ma ei tea, kas kusagil mujal on – ideaalis ju võiks olla) Kuigi, kui võrrelda kodumaa ja siinseid siis... tegelikult mulle ei meeldi võrrelda.  Pühad möödusid minul tööd tehes. Päike paistis ning ilm oli jube palav. Vahetasin natukeseks ajaks töökohta. Proovisin tööd Köögis. 4 päeva köögitööd. Lõikusin kartuleid, porgandeid, ube, sibulat, krokodilli, jne. Väga midagi erilist küll selle töö juures ei ole. Mulle see ei meeldi. Ning täna tahtis peakokk mulle veel tööd köögis anda, kuid mina olin vastu. Sest ma ei tunne ennast hästi seal. Tahan inimesi näha kuid köögis passides neid ma ei näe. Ning iga päev on suhteliselt sama – muutumatu. Pesa läks kööki ning ta on seal siiamaani. Seal saab liiga lihtsasti hakkama. Ning aega saab raisata, et rohkem palka saada. Ei - see pole minule. Nägin vaid kuidas kõik toidud valmivad ning see aitab mind restoranis kliente valgustada, kui nad peaksid minu käest toitude kohta midagi küsima.

Siin austraalias algas puhkuste aeg, seega on siin hästi palju inimesi. Ning kõik nad tahavad süüa, siis nad ehitavad 20m järjekorra söögikoha ette. Kõigil on käed tööd täis ning õhtuks väsinud. Homme saan ka seda proovida, sest alustan hommikul kell 8 bistroos.

Ükspäev vaatan oma maili ning näen, et keegi täiesti tundmatu on mulle saatnud lingi, kust saab alla laadida kaks raamatut. Alustasin esimese raamatu lugemist – väga hea. Inspireerib mind olema tühi (mitte mõtlema igasugu jama peale koguaeg) siis tekib väheb konflikte. Raamatu nimi on „Vabanemine Teadaolevast“. Kui on võimalus siis otsige see raamat ning lugege.

Raamatust: „Pead olema iseenda õpilane ning õpetaja“

0 comments: