Monday, December 22, 2008

Sünnipäev (21. detsember)

Sünnipäev algas juba eelmise päeva öösel, kui kell 00:00 lõi austraalia aja järgi. Soovisid mulle ilusat sünnipäeva ning Tara joonistas mulle pisikese pildi. Kuid ta ikka ei oska mu nime öelda, siis ta kirjutas sinna Cowpoo, mis tähendab midagi koledat. Päris sünnipäeva hommikul ärkasin ilusti ning olin energiat täis. Töötasin bistroos umbes 4 tundi ning hiljem restoranis. James lasi mu varem vabaks ning sõin oma sünnipäeva prae, mille Owen ning Sam mulle tegid. Pärast liikusin flatti, kus sõbrad ootasid koos tordiga. Nad ostsid isegi peomütsid – mul oli tiigrimüts. Sam küpsetas mulle ka pisikese šokolaaditordi. Nii vahva nendest. Kuigi paljud olid väsinud ning läksid varem magama oli tore aeg. Mina pidin järgmisel päeval kell 8 bistroos tööl olema.

Meil on neli uut töölist jälle. Kõik Inglismaalt, olgu olgu, üks tüdruk on Iirimaalt. Tunduvad head inimesed olevat.

0 comments: