Monday, April 6, 2009

03.04

Brisbane oli minu jaoks liiga suur ja liiga tihe. Sealt sõitsime minu otsustamise peale rongi ja bussiga Hervey bay-sse. Rand on põhimõtteliselt 200 m kaugusel. Selja suutsin juba punaseks päevitada, kuid ei ole hullu, kasutan rohkem päikesekreemi järgmine kord. Rannas me mängisime palli, ostsin palli, mis põrkab vee peal, selline väike ja oranž. Muidu ööbime ilusas kohas – bassein, võrkkiiged, palav ilm, hea hommikusöök. Käin õhtutel jooksmas liiva peal ning jälgin päikeseloojanguid.

Paulo – „Like the Flowing River“, on mu järgmine raamat.

2 comments:

x said...

jälgi minu eest ka. kas sul on aadress tekkinud?

Päikeselaps said...

Tere.

Mul kahjuks on raske omale aadressi leida. Sest Kunagi ei tea kus ma järgmisena maandun. homme näiteks maandun kell 1.00 hommikul Darwinis.

Alati on nii, et see kes läheb, saadab postkaarte.