Sunday, April 26, 2009

27. aprill

Olen selle mõnusa kliimaga juba leppinud. Käin jooksmas õhtuti ja seisma jäädes olen läbimärg. Maakeeli higine. Proovin ka päevas mõned korrad basseinis käia, ehhki seal on vist ka suhteliselt sama temperatuur mis õhus, veidike madalam.
Otsime tööd. Käisime kolm agentuuri läbi, isegi ühel vestlusel. Ning see vestlus läks vägagi hästi. Kuid täna on May day, ehk siis punane päev kalendris, siis ei ole kõnet oodata. Kuid jah, igal pool paberite täitmist ja rääkimist. Mõni kuri tädi ütleb, et kaks kuud restoranis tööd kelnerina ei garanteeri, et te oskate kolme taldrikut kanda. Hah, no olgu siis, kui sa paremini tead, mida Mina oskan ja mida mitte. Aga ega midagi, liigume edasi. Vestlusel käisime ühe töö asjus, mis on täielikult eraldatud muust maailmast, aborigeenide kommuun. Töö pidi lihtne olema – teha neile süüa ja vaadata, et nad lollusi ei teeks. See algab 5. mail. Ehk natuke on aega niisama aega surnuks lüüa.

Räägin ka oma nägemusest siin Alkoholi ja narkootikumide tarbimisest ja kui tolerantne selle vastu ollakse. Käisime tööagentuuris ja seal täitsime pabereid. Mingi paber oli ka reeglitest alkoholi ja narkootikumide tarbimisest. Et põhimõtteliselt on nad kõik sellest teadlikud, et inimesed tarbivad neid, nagu loomulik asi. Ehk siis ütles meile, et võime reede õhtul ja laupeval tarbida midaiganes soovime, kuid, et jätaksime pühapeva taasumiseks ja et tööle mitte mingil juhul täispeaga või uimas ei ilmuks. Ning tööpäevadel võime peale tööd ka paar õlut juua, et see ei ole suur probleem. Appi! See kõik oli nagu Loomulik asi. On looulik, kui inimesed siin kasutavad mingeid Narkootikume ja joovad suurtes kogustes alkoholi. Selle vastu ollakse nii tolerantne. Seda ma märkasin juba varem, kui töötasime Jenolanis. Kuhu ma sattunud olen.
Vähemalt RSA (Responsible Service of Alcohol) püüab selle vastu olla. Kuid ehk on sellest isegi kasu - kuigi mina seda ei näe, ma pole palju kohanud neid, keda ei huvita uimastid.
Ning nägin ka tee ääres märki, millel oli kiri „Slow Down Stupid“ ja kole avarii pilt.

0 comments: