Friday, March 6, 2009

06.03


Algas nagu tavaline reedene päev. Kuid meil oli juba eelmisest päevast plaan valmis, mis me tegema täna hakkame. Hommikul miskipärast pidime tuba vahetama, seega läks sellega natuke aega ning ka raamatukogu trip võttis oma aja. Seega kui saime asjad aetud, liikusime tagasi Ronismissaali, kus me eile käisime vaatamas. Seal oli mitu mitu ronimisseina. No sellised köitega ja värki. Niisiis me hakkasime seal ronima, köied ümber ning turvatunne peaaegu laes. Kuigi see tundub lihtne, ei ole see midagi. Käed surid kõigepealt ära. Kord oli, et jõudsin juba peaaegu tippu ning haarasin kusagilt kinni ja käsi lihtsalt ei jõudnud kinni hoida ja libisesin alla, väike kukkumine ning köis päästis maaga kokkupuute. Suhteliselt hirmus asi on kõrgelt niisama libiseda ja kukkuda. Kuid seal me ronisime veidi üle kahe tunni. Ahaa me leidsime kusagilt pisikesest raamatust mingeid kuponge, mille eest saime seal samas majas nn Leap of Faith hüppe tasuta. Niisiis püüan kirjeldada seda eelnimetatud hüpet. Paned selga köied ning kiivri. Ronid umbes 10m kõrgusele posti otsa. Seal hoid tasakaalu seistes sirgelt posti otsas, on olemas ka laest rippuv köis, millest võid abi saada tasakaalu hoidmisel. Sinu ees ripub kahe köiega horisontaalselt toruke. Nii sa seisad seal palgi tipus, ning vaatad seda torukest. Sinu jalge ees on tühi maa kuni põrandani. Põhimõte oli hüpata ning sellest torust kinni saada. Esimene hüpe oli edukas. Kokkuvõttes sain toru külge rippuma ning mind lasi köiemasin aeglaselt alla. Teise hüppe ajal pandi see toru kiikuma. Siis pidi selle kinni püüdma punktis, kus see on sinust kõige kaugemal. Ebaõnn. Hüppain just siis kui pidi, nägin kuidas toru liikus ning mu käed olid seda taga ajamas toru jäi seisma, et tagasi tulla, kuid mu käed ei jõudnud sinnani. Köiemasin lasi mu aeglaselt alla. Mh ma ausalt öeldes arvasin, et on midagi seost vabalangemisega, kuid väike pettumus. Aga need kaks hüpet olid tasuta. Mulle meeldib Uus-Meremaa raha. Siin ei ole nii suuri ja koledaid sente nagu Austraalias. Ning nende peal on kujutised metsavaimudest.

2 comments:

sri said...

Tore! Kirjuta siis mis seal lounasaarel koige rohkem meeldib ja mida tuleb kindlasti jarele proovida ja teha. Mul endal on Christchurchi lennupilet juuni alguseks. Praegu olen SAs farmitool, aga varsti on plaan jalle edasi liikuda ja mai lopuks siis brisbanei jouda, kus lennukile:)
Head seiklust!

Katiliina said...

Kaupoo! Ma tahan ühte seda metsavimudega münti!!!! Palun,palun :) :)
Tsauuu!