Tuesday, November 18, 2008

16. november

Täna töötasin ilusti bistroos, õppisin kohvi tegema, pesin nõusid, tegin laudu puhtaks, aitasin teisi ning järsku tuleb minu poole James ja ulatab mulle ümbriku, vähemalt viis mõtet jõudis peast läbi käia, et mis see sisaldab. Siis ma küsisn, mis see on? Siis ta seletas mulle, et see on tipp, mis on kogunenud kuu ajaga, ning jagatud kõigi töötajate vahel. Ma sain 40.15 dollarit – olin suhteliselt hämmelduses. Ning lõpus ta ütles, et asjad hakkavad paremuse poole liikuma. Seda oli tõesti hea kuulda.

Kohvi tegemine nende masinatega polegi üldse raske, lihtsalt peab natuke harjuma, kogu kohvi värk on üks ja sama. Tavaline, long dark või cup or mug, need kõik käivad samamoodi, kuid erinevus on tassis ja piima koguses. Ehhki esimesed korrad võiks küll keegi järelvalvaja olla, et ma ikka õigesti neid teeksin. Ma ise ei ole suur kohvijooja seega väga ei oska maitse üle vaielda. Siis esimene palk peaks ka pangaarvel olema, kuid ei saanud netbanka sisse, sest parool on kehtetu, seega homme, Kui Katoombasse liigume, siis seal saab pangakontorist läbi käia. Läheme sinna sest käime Six foot tracki läbi. Alustame sealt ja liigume Caves Housei. 

0 comments: