Saturday, November 8, 2008

5. november

2 ööd olen väga mõnusasti magada saanud. Täna on vist vaba päev, vähemasti minu tööplaanis küll midagi kirjas ei ole. Kell on ka juba peaaegu 12 päeval ning keegi pole mind otsimas käinud. Natuke igav ka sest pole midagi teha üksinda. Levi ka ei ole, et kellegile helistada, ning paljud läksid täna linna. Pesa on ka kella 1300st tööl. Mõtlesin minna River walkile, vaatama kuhu see rada viib.

Eile töötasin koos Jo-ga bistroos soojas osakonnas - tegin ja müüsin kiirtoitu. Suht kiireks läheb iga päev seal umbes kella 1300 ajal. Siis seal kahekesi kiirustades küpsetasime, asetasime taldrikule ning ajasime rahaasju. Õhtu oli vaba, siis vaatasin Pulp Fictionit. Jah see on 94. aasta film ning ma polnud seda varem näinud, kuigi ta on mu kõvakettal ruumi võtnud juba pool aastat. Tarantino film. See juba peaks palju ütlema. Mitu lugu kokku keevitatud film. Vägivald, narkootikumid, seks, jne.

Enesetunne on hea. Mõtlen vahel Into The Wild filmi peale, kuidas Chirtopher ka tegi tööd kusagil kiirtoidu kohas ning kogus kogemusi ja tundeid. Proovis võimalikult palju asju, mis ta teele juhtusid. Ütlesin ühele toredale tädile Lynettile, et ma ei tee seda raha pärast, siis ta küsis, kas ma olen rikas, ma vastasin et ei ole. Ma kogen seda kõike, et teada kogu selle olemuse kohta rohkem. Tahan vaheldust, tahan erinevaid asju.

„An optimist is someone who believes that a house fly is looking for a way to get out.“ (George Gene Nathan)

0 comments: