Saturday, November 8, 2008

28. oktoober

Eila Õhtal olime töös restoranis, James õpetas meid kandma kolme taldrikut ning kuidas peab käituma. Väga vinge. Aga ma pidin jälle seal ka nõusid pesema. Viisime ilusat toitu klientidele ning koristasime nende laudu. Olime viisakad. Töö lõppes umbes 11 ajal õhtul, siis läksime kuhugile noorte juure. Kus meile pakuti Jim Beami kokaga, istusime rõdul ning aluguses ei osanud midagi kuidagi öelda, sest keelebarjäär on ikkagi olemas, peab veidi aega harjuma. Üks tüdruk rääkis koolisüsteemist siin mandril. Mõnitasime natuke New Zealandi poissi. Meiega oli veel tüdruk inglismaalt ja kohalikud poisid. Tulime sealt umbes 2 ajal öösel.

Hommikul pidime kaheksaks tööle minema, mina restorani ja Pesa bistroose. Hommikul jälle teenindasin ilusti kliente ja tegin lauakaunistusi rättidest. Umbes 12 ajal siirdusin ka Bistroose tööle. Seal ma täna müüsin mõned vastikud friikartulid ja kokat. Aga õnneks osteti vett ka. Hoidsin lauad korras, ja küpsetasin prantsuse kartuleid.

Käisin jooksmas – minul on õhtu vaba aga Pesa natuke pidi veel baaris olema. Jooksin mäkke. Üles läks aega 30 min ning alla umbes 22 minutit. Üks koopainstruktor sõitis mööda ja pakkus küüti ning ütles „Nuts“ mulle. Ma naeratasin ilusti ja jooksin edasi. Nägin kolme känguru.

0 comments: