Saturday, November 8, 2008

3. november

Vahepeal ei olegi palju teinud. Kui James on ära, siis on kõik nii valesti. Niinimetatud tema asendaja on täielik F... – ma pean kõike musta tööd tegema. Aga loodetavasti tuleb James homme tagasi. Ning olen palju tööd teinud, mõtlen tunde kokku. Laupäeval oli 13 tundi ning mingi päev oli veel. Olen kõikidel päevadel kella 9.00 hommikul tööl olnud, ka pulmapäeval, kui ma lõpetasin kell 2.30 öösel, siis jälle hommikul 9.00 tööle. Saab hakkama. Olen juba nagu Giid siin võõras paigas – viisin prantslased kängurusid vaatama. Õnneks olid hüppajad seal, kus ma arvasin, et nad on. Sõbrad nägid esimest korda wild kangarood, tegelikult vist wallabeed or what so ever. Räägiti igasugu jutte, et peab ka endale tunnigraafikust copy tegema, sest võib juhtuda, et saab vähem raha. Seda asja ajab ka vist Dennis (Jamesi asendaja). Eile rääkisin ka Roseiga juttu – iirlane, ning tal on niiii vinge aksent. Lovely. Ükspäev oli lõuna aeg vaba ja käisime jälle ühes koopas ära – seekord valisime River cavei. Vesi, mida kraanist laseme, tuleb sealt. Tara (austraalane, töötab ka siin juba kaua aega) norib mind koguaeg. Kuid kõik on minu poolt, et ma ei peaks koguaeg musta tööd tegema. Kui James siin oli siis olin restoranis ettekandja, kui nüüd kui teda ei ole, siis polegi eriti seal käinud, vaid siis kui vaja laudu või toole tassida. Aga eks kõik õpetab ja annab midagi – vähemasti tean, milline ülemus ma olla ei taha. Ning mida tunnevad vaesed india või hiina poisid, kes siia raha tulevad tegema ning lõpetavad kusagil põreandapesijana või nõudepesijana.

Kuid ma saan oma Resumeesse kirja panna, et olen olnud täiskohaga Dishpit operator.

0 comments: