Saturday, November 8, 2008

Esimene tööpäev

Oh seda rõõmu, hommikul kell 6.45 äratuskella kinni vajutada, läbi jaheda õhu liikuda veel külmemasse vannituppa, ning keerata kraani, millel kirjas Hot, ja oodata sooja, veel natuke läheb aega. Lõpuks jõuab soe ka minu juurde. Riided? Peaks olema must riietus. Nii mis ma kaasa võtsin, mustad püksid on olemas, aga mulle tundub, et need on naiste omad, ning näevad välja nagu tressid, võtsin kaasa talutööde tegemiseks. Käivad need kah. Pluus – ei ole, panen ruudulise niisama pluusi. Jalanõud – peaaegu mustad on olemas, natuke sinist ja hõbedat on lisaks. Nii siis läksingi. Aga Pesa pani hoopis teksad ja vabaaja beežid jalanõud – No worries. Sealt saime omale pluusid, nagu ka teistel töölistel. Alustasin oma päeva külmkapi täitmisega vee, coka, nestea ning muu kraamiga. Siis pesin aknad puhtaks, mitte maja omad, vaid klaasid, mille taga toit on. Siis sain teada, et ma olen täna nõudepesija ning vaatan, et lauad puhtad oleksid. Jejee, Nõudepesemine on OK, kuni jõuab kätte päeva lõpp – siis tuuakse kõik hunnik nõusid ning kõrbenud toit, mida hoitakse terve päev soojas, on kõige hullem. Kõige muuga saab lihtsasti hakkama. Töötasime mõlemad täna 8 tundi ja 30min. Nüüd ootame kella 6, et James siis näitab, mis Restoranis teha saame. Muidu olime bistroos.

Ma laenasin Danielli käest ka ühe raamatu, „Something to Smile About“. Seal on palju vägagi huvitavaid ja Inspireerivaid lugusid inimestest ja nende tegemistest.

„A great man shows his greatness by the way he treats the little man.“

0 comments: